Maksuton palautus & maksuton toimitus yli 39,90€ tilauksiinAvokauppa 24.1.2020 astiHoukuttelevat hinnat

Jopa -50% alennus tuhansista kengistä

Vaatteet (23625)

Varusteet (5752)

Treenivarusteet

Meiltä löydät yleisimmät harjoitusvälineet, joita saatat tarvita treenataksesi kotona tai ulkona. Kotiharjoittelu on yleistymässä, sillä se on helposti saavutettavissa oleva harjoittelutapa, etkä tuhlaa tarpeettomasti aikaa kuntosalille siirtymiseen. Meiltä löydät kuminauhat, tasapainolevyt, joogamatot, vaahtorullat, käsipainot, nostohihnat, tangot ja muut kuntoiluvälineet. Välineiden avulla voit harjoitella nyrkkeilyä, joogaa, crossfitiä, penkistä nostamista ja muuta voimaharjoittelua ilman kuntosalille tai joogapaikkaan menemistä. Kuntoiluvälineemme tulevat suosituilta tuotemerkeiltä, kuten Casall, Abilica, Better Bodies, Master ja Nike. 

Mikä kuntoiluväline on paras?

Tämä on kysymys, johon on mahdotonta vastata tietämättä enemmän sinusta ja kuntoilustasi. Aloita miettimällä, mitä haluat harjoitukseltasi. Onko voimaharjoittelu kahvakuulan avulla vai toiminnallinen harjoittelu, kuten crossfit sinun juttusi? Haluatko harjoitella ajamalla kuntopyörällä tai ehkä joogata? Mahdollisuudet ovat rajattomat, ja saatavilla on monia vaihtoehtoja, joilla voit treenata kotona. Seuraava kysymys on se, missä asut. Asutko suuressa omakotitalossa vai kerrostalohuoneistossa? Voit valita varusteesi sen mukaan, kuinka paljon tilaa sinulla on käytettäväksi. Ehkä asunnossasi on täydellinen käytävä, johon leuanvetotanko sopii loistavasti? Tai ehkä enemmän tilaa, johon mahtuu esimerkiksi soutulaite? Mitä tahansa valitsetkin, oikeanlainen kuntoiluvälineistö auttaa sinua saavuttamaan kuntoilutavoitteesi. 

Mitä pitää mielessä kuntoiluvälineitä ostaessa?

Ensimmäisenä sinun on päätettävä, millaisia varusteita tarvitset harjoittelutyyppiisi. Esimerkiksi kyykätessä saatat tarvita lisää vastusta – tähän ratkaisuna voi olla kuminauha, jonka kiinnität jalkojesi ympärille. Tai ehkä olet alkanut harjoitella joogaa ja haluat maton kotiisi. Ehkä halua pystyä nostamaan tavaroita makuuhuoneessasi – tällöin voit harjoitella käsipainoilla. Jos haluat käsipainot tai kahvakuulan, mieti myös, kuinka painavat painot tarvitsevat – ehkä 8, 12 tai 20 kiloa? Saattaa olla hyvä idea ostaa useammat painot, jotta saat vaihtelua harjoituksiisi. Toinen asia mielessä pidettäväksi on se, kuinka usein käytät välineitäsi. Valitse välineet, joita voit käyttää monissa harjoituksissa saadaksesi niistä mahdollisimman paljon irti. 

Kuntoiluvälineet eri ikäisille

On olemassa eri-ikäisille sopivia kuntoiluvälineitä. Vanhuksille sopivat välineet eivät välttämättä ole samoja kuin jotka sopivat lapsille, mutta joissakin tapauksissa myös tämä on myös mahdollista. Yksi asia, jota monen ikäiset voivat käyttää, ovat kuminauhat. Kuminauhat voidaan kiinnittää esimerkiksi oveen, ja niitä voidaan siten käyttää tehokkaina treenivälineinä. On olemassa myös minikuminauhoja, joita voidaan kiinnittää eri tavoilla nilkkojen, reisien ja ranteiden ympärille, mikä mahdollistaa vastuksen lisäämisen treeniisi. Muut välineet saattavat olla liian raskaita lapsille, kuten käsipainot ja kahvakuulat. Joogamatot ovat hyödyllisiä monen ikäisille ja eri tyyppisiin harjoituksiin. Venytteleminen on aina mukavampaa pehmeällä matolla. 

Kuinka pidän huolta kuntoiluvälineistäni?

Nyrkkisääntö on, että sinun on aina pidettävä huolta välineistäsi riippumatta siitä, millainen väline on kyseessä. Jos pyyhit välineesi huolellisesti harjoittelun jälkeen, se kestää kauemmin. On tärkeää, ettet jätä välineitäsi kenenkään toisen tielle, sillä he saattavat loukata niillä itsensä. On hyvä säilyttää välineitä niin, että tiedät aina, missä ne ovat. Ehkä sinulla on kaappi, jossa voit säilyttää painoja, kuminauhoja ja joogamattoja?

Kuntoiluvälineet eri kehonosille

On tietenkin olemassa välineitä, jotka sopivat eri kehonosien harjoittamiseen. On olemassa eri välineitä jaloille, käsivarsille, vatsalihaksille ja selälle, joten saatavilla on vaihtoehtoja monipuoliseen harjoitteluun. Klassinen kuntoiluvälineistö käsivarsille on tietysti painot, joita voidaan käyttää erilaisiin voimaharjoituksiin käsivarsille, selälle ja olkapäille. Treenataksesi vatsaasi voit käyttää pilates-palloa treenisi aikana. Jalkoja voidaan treenata monilla tavoilla – voit esimerkiksi tehdä kyykkyjä kuminauha reisien ympärillä saadaksesi enemmän vastusta, jota saat kun kiristät polviasi ja rentoutat sen jälkeen lihaksiasi. 

Hierojat

Jos tarvitset hierontaa treenisi jälkeen, mutta sinulla ei ole aikaa tai rahaa mennä hierojalle, olemassa on hierontalaitteita, joita voit kokeilla. Meillä on lukuisia erilaisia vaihtoehtoja, kuten hierovat pallot, jalkahierontalaitteet ja erilaiset rullat.

Treenivarusteet

Meiltä löydät yleisimmät harjoitusvälineet, joita saatat tarvita treenataksesi kotona tai ulkona. Kotiharjoittelu on yleistymässä, sillä se on helposti saavutettavissa oleva harjoittelutapa, etkä tuhlaa tarpeettomasti aikaa kuntosalille siirtymiseen. Meiltä löydät kuminauhat, tasapainolevyt, joogamatot, vaahtorullat, käsipainot, nostohihnat, tangot ja muut kuntoiluvälineet. Välineiden avulla voit harjoitella nyrkkeilyä, joogaa, crossfitiä, penkistä nostamista ja muuta voimaharjoittelua ilman kuntosalille tai joogapaikkaan menemistä. Kuntoiluvälineemme tulevat suosituilta tuotemerkeiltä, kuten Casall, Abilica, Better Bodies, Master ja Nike. 

Mikä kuntoiluväline on paras?

Tämä on kysymys, johon on mahdotonta vastata tietämättä enemmän sinusta ja kuntoilustasi. Aloita miettimällä, mitä haluat harjoitukseltasi. Onko voimaharjoittelu kahvakuulan avulla vai toiminnallinen harjoittelu, kuten crossfit sinun juttusi? Haluatko harjoitella ajamalla kuntopyörällä tai ehkä joogata? Mahdollisuudet ovat rajattomat, ja saatavilla on monia vaihtoehtoja, joilla voit treenata kotona. Seuraava kysymys on se, missä asut. Asutko suuressa omakotitalossa vai kerrostalohuoneistossa? Voit valita varusteesi sen mukaan, kuinka paljon tilaa sinulla on käytettäväksi. Ehkä asunnossasi on täydellinen käytävä, johon leuanvetotanko sopii loistavasti? Tai ehkä enemmän tilaa, johon mahtuu esimerkiksi soutulaite? Mitä tahansa valitsetkin, oikeanlainen kuntoiluvälineistö auttaa sinua saavuttamaan kuntoilutavoitteesi. 

Mitä pitää mielessä kuntoiluvälineitä ostaessa?

Ensimmäisenä sinun on päätettävä, millaisia varusteita tarvitset harjoittelutyyppiisi. Esimerkiksi kyykätessä saatat tarvita lisää vastusta – tähän ratkaisuna voi olla kuminauha, jonka kiinnität jalkojesi ympärille. Tai ehkä olet alkanut harjoitella joogaa ja haluat maton kotiisi. Ehkä halua pystyä nostamaan tavaroita makuuhuoneessasi – tällöin voit harjoitella käsipainoilla. Jos haluat käsipainot tai kahvakuulan, mieti myös, kuinka painavat painot tarvitsevat – ehkä 8, 12 tai 20 kiloa? Saattaa olla hyvä idea ostaa useammat painot, jotta saat vaihtelua harjoituksiisi. Toinen asia mielessä pidettäväksi on se, kuinka usein käytät välineitäsi. Valitse välineet, joita voit käyttää monissa harjoituksissa saadaksesi niistä mahdollisimman paljon irti. 

Kuntoiluvälineet eri ikäisille

On olemassa eri-ikäisille sopivia kuntoiluvälineitä. Vanhuksille sopivat välineet eivät välttämättä ole samoja kuin jotka sopivat lapsille, mutta joissakin tapauksissa myös tämä on myös mahdollista. Yksi asia, jota monen ikäiset voivat käyttää, ovat kuminauhat. Kuminauhat voidaan kiinnittää esimerkiksi oveen, ja niitä voidaan siten käyttää tehokkaina treenivälineinä. On olemassa myös minikuminauhoja, joita voidaan kiinnittää eri tavoilla nilkkojen, reisien ja ranteiden ympärille, mikä mahdollistaa vastuksen lisäämisen treeniisi. Muut välineet saattavat olla liian raskaita lapsille, kuten käsipainot ja kahvakuulat. Joogamatot ovat hyödyllisiä monen ikäisille ja eri tyyppisiin harjoituksiin. Venytteleminen on aina mukavampaa pehmeällä matolla. 

Kuinka pidän huolta kuntoiluvälineistäni?

Nyrkkisääntö on, että sinun on aina pidettävä huolta välineistäsi riippumatta siitä, millainen väline on kyseessä. Jos pyyhit välineesi huolellisesti harjoittelun jälkeen, se kestää kauemmin. On tärkeää, ettet jätä välineitäsi kenenkään toisen tielle, sillä he saattavat loukata niillä itsensä. On hyvä säilyttää välineitä niin, että tiedät aina, missä ne ovat. Ehkä sinulla on kaappi, jossa voit säilyttää painoja, kuminauhoja ja joogamattoja?

Kuntoiluvälineet eri kehonosille

On tietenkin olemassa välineitä, jotka sopivat eri kehonosien harjoittamiseen. On olemassa eri välineitä jaloille, käsivarsille, vatsalihaksille ja selälle, joten saatavilla on vaihtoehtoja monipuoliseen harjoitteluun. Klassinen kuntoiluvälineistö käsivarsille on tietysti painot, joita voidaan käyttää erilaisiin voimaharjoituksiin käsivarsille, selälle ja olkapäille. Treenataksesi vatsaasi voit käyttää pilates-palloa treenisi aikana. Jalkoja voidaan treenata monilla tavoilla – voit esimerkiksi tehdä kyykkyjä kuminauha reisien ympärillä saadaksesi enemmän vastusta, jota saat kun kiristät polviasi ja rentoutat sen jälkeen lihaksiasi. 

Hierojat

Jos tarvitset hierontaa treenisi jälkeen, mutta sinulla ei ole aikaa tai rahaa mennä hierojalle, olemassa on hierontalaitteita, joita voit kokeilla. Meillä on lukuisia erilaisia vaihtoehtoja, kuten hierovat pallot, jalkahierontalaitteet ja erilaiset rullat.