Maksuton toimitus yli 49€ tilauksiin30 päivän avokauppaOsta nyt, maksa marraskuussa

Klikkaa tästä ajankohtaisiin tarjouksiin

Vaatteet (21089)

Varusteet (5271)

Lyhyet trikoot

Aivan kuten nimestä voi päätellä, lyhyemmissä trikoissa on lahkeenpituus tavallista lyhyempi. Jos tarkkailet meidän eri ryhmiämme, huomaat, että meillä on pitkiä trikoita, millä tarkoitetaan kokopitkää mallia. Meillä on myös trikoita, joiden pituus on 7/8, ne yleensä tekevät itsensä todella hyvä sinulle, jotka ovat hieman lyhyt takki. Capri-trikoot ovat lyhyemmät jalan kolmannessa kohteessa, ja ne päättyvät yleensä hieman polven alle. Mutta nyt lyhyihin trikoihin, jotka löydät tällä sivulla. Yleensä trikoot päättyvät jonnekin reiden osaan, polvien yli. Toki, löydät myös täältä mallin, joka päättyy hieman polven alle, mutta useimmissa ovat sitä lyhyemmät lahkojen pituudet

Minkä vuosi ostaisin lyhyitä trikoita?

Sinun pitäisi ostaa trikoita, koska ne ovat ylivoimaisesti mukavimmat treenivaatteeksi – riippumatta mistään eri treenimuodoistasi kuten juoksemisesta tai salitreeneistä. Tälle sivulle olemme keränneet kaikki meidän lyhyet trikoomme. Lyhyt trikoot sopivat erinomaisesti hieman lämpimämpiin lämpötiloihin – esimerkiksi kesäkuukausina, jolloin voi treenailla ulkona jumpparyhmissä tai lämpimässä joogasalissa.

Erilaisia lyhyitä trikoita

Monissa lyhyissä trikoissa on korkea vyötärö. Korkea vyötärö on yleensä hyvin suosittu yksityiskohta, koska se lisää mukavuutta. Korkean vyötärön hyviin puoliin kuuluu myös se, että vyötärökaitale ei kiristy vatsaan, kun esimerkiksi taivut eteenpäin, mikä on ihana helpotus! Näiden trikoiden lisäksi tai monissa tapauksissa yhdessä tämän ominaisuuden kanssa on tarjolla paljon muita lyhyitä trikoita. Esimerkiksi on kuvioituja trikoita niille, jotka haluavat herättää huomiota kuntosalilla. Valikoimassa on mustia trikoita niille, jotka haluavat sopia yhteen värikkäitä toppeja ja urheiluvaatemalleja, joita voit pitää jonain päivänä kaupungissa, mielellään yhdessä makean hupparin kanssa.

Mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä ostaessani trikoita?

Kun ostat lyhyitä trikoita, pitäisi sinun ajatella juuri sellaista materiaalia, joka sopii parhaiten juuri sinun omiin treeneihisi. Kun esimerkiksi treenaat joogaa lyhyissä trikoissasi, haluat niin pehmeät ja joustavat kuin mahdollista. Näin voit olla varma, että ne eivät estä liikkeiden tekemistäsi joogamatolla. Toisaalta kun olet ulkona juoksuradalla ja tsemppailet, maili mailin jälkeen, on tärkeää olla sellainen materiaali, joka pitää lihakset valppaana. Monet juoksijat pitävät lihaksia tukevista trikoista juostessaan, mutta muutkin materiaalit sopivat hyvin, kunhan kudos hengittää hyvin ja pitää kosteuden poissa jopa oikein hikisissä treeneissä. Olipa treenit kuntosalilla tai juoksuradalla pitäisi sinun välttää treeneissäsi yhtä asiaa ja se on puuvillaiset trikoot. Ne keräävät kosteutta, joka tekee kankaan märäksi ja lämpimäksi, minkä voi johtaa reisien väliseen hiertymään.

Miten minun lyhyet trikooni pitäisi istua?

Miten sinun trikoosi pitäisi istua on tietenkin henkilökohtainen kysymys. Jotkut valikoivat trikoot, jotka ovat niin lyhyitä, että ne päättyvät muutamalla senttimetrillä pyllysi alle, kun taas toiset haluavat mallin päättyvän polvien yläpuolelle asti. Monet käyttävät lyhyitä trikoita shortsienkin alla. Tämä on tavallista käyttötapaa urheilijoille esimerkiksi jalkapallossa, salibandyssä tai käsipallossa. Mikä on sinulle sopiva, vain sinä itse voit vastata siihen kysymykseen. Meiltä on mahdollisuus löytää sekä yhden että toisenkin mallisia, lyhyitä trikoita kaikenlaisissa sovellutuksissa. Muuten on tärkeää, että trikoot istuvat hyvin juuri sinun vartaloosi. Naiset, joilla on leveät lonkat valitsevat mieluummin yleensä sellaiset trikoot, joissa on korkea vyötärö ja leveä vyötärökaitale. Tällaisen mallin etuna on se, että trikoot istuvat paremmin lantion yläpuolella ja pysyvät paikallaan treenauksen aikana.

Mihin yksityiskohtiin minun pitäisi kiinnittää huomiota?

Kun ostat lyhyitä trikoita voit kiinnittää huomiota muutamiin yksityiskohtiin. Varsinkin juoksutreeneissä on aina kiitollista, että sinulla on taskulliset, lyhyemmät trikoot esimerkiksi

Takana tai sivulla. Eihän sinulle ole juostessasi useimmiten mukana kuin vain yksi matkapuhelin tai avain, ja et varmaan halua pitää niitä kädessäsi juoksun aikana. Silloin on pieni sisätasku juuri se mitä tarvitset!! Jos aiot käyttää lyhyitä trikoita keväällä, syksyllä tai kesäiltana, on myös hyvä valita lyhyet trikoot heijastimilla. Heijastimet näkyvät usein tyylikkäissä kuvioissa esimerkiksi reisien sivuilla. Tietenkin on helppoa nähdä sinut pimeässäkin juoksulenkillä trikoiden heijastavien yksityiskohtien avulla. Täten sinun ei tarvitse huolehtia vastaan tulevista autoista tai muista ajoneuvoista muun muassa. Jos etsit lyhyitä trikoita kesäkäyttöön, suosittelisimme sellaisia, joihin on lisätty osittain hikoilemista estävää ilmanvaihtokapasiteettiä ns.mesh-paneeleilla.

Miten voin välttää lyhyiden shortsieni kääriytymisen?

Monet ovat varmasti kokeneet yhden tyypillisin ongelman lyhyiden shortsien käytössä, on joskus niiden lahkeiden kääriytyminen. Siis lahkeiden pituus kääriytyy ja kokoontuu paksuksi reunaksi pakaran alle. Tämä on sekä kiusallista että hankalaa. Yksi syy voi olla, että käytät väärää kokoa. Trikoiden tulisi tietysti istua tiukasti kehoosi, mutta sinun pitäisi silti ostaa normaalikokoasi. Jos esimerkiksi pienennät normaalikokoasi voi siitä seurata trikoiden lahkeiden kääriytyminen. Toisena vinkkinä on etsiä malleja, joissa on silikonista tehty nauha lahkeiden sisäpuolella. Tällä tavoin varmistat, että trikoot ovat paikoillaan juostessasi tai treenaustavasta huolimatta.

Miten valitsen oikean koon lyhyille trikoilleni?

Valitse samaa kokoa lyhyille trikoillesi kuin sinulla on tavallisissa trikoissa tai housuissa.

Sitten tietysti koot voivat vaihdella hieman tuotemerkin mukaan. Katso vastaavaa koko-opasta, jonka löydät tuotesivulta. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai keskustelufoorumin neuvoja saadaksesi.

Mitä hoito-ohjeita suositellaan trikoilleni?

Hyvä nyrkkisääntö on, että sinun tulee aina noudattaa vaatteen erityisiä pesuohjeita. Tämä sääntö pätee joko ostat trikoot, t- tai collegepaidat tai muita urheiluasuja. Useimmiten voit kuitenkin luottaa siihen, että urheiluasuja ei pitäisi pestä yli 30. tai 40. asteen pesuohjelmassa. Vältä huuhteluainetta, kun peset joustavaa materiaalia, koska se voi vaikuttaa kankaan elastisuuteen, mutta sillä voi olla myös negatiivinen vaikutus vaatteen kosteuden kulkeutumiseen. Tämän syyn vuoksi on aina parasta kuivata lyhyet trikoot roikkumalla kuivaksi, ilman lämpöä. Toinen neuvo, jonka useimpien ihmisten tulisi aina noudattaa, on lyhyiden trikoiden tuulettaminen treenien jälkeen. Jos ne jätetään kuntolaukkuun, on olemassa vaara, että ne happanevat ja menevät pilalle.


Lyhyet trikoot

Aivan kuten nimestä voi päätellä, lyhyemmissä trikoissa on lahkeenpituus tavallista lyhyempi. Jos tarkkailet meidän eri ryhmiämme, huomaat, että meillä on pitkiä trikoita, millä tarkoitetaan kokopitkää mallia. Meillä on myös trikoita, joiden pituus on 7/8, ne yleensä tekevät itsensä todella hyvä sinulle, jotka ovat hieman lyhyt takki. Capri-trikoot ovat lyhyemmät jalan kolmannessa kohteessa, ja ne päättyvät yleensä hieman polven alle. Mutta nyt lyhyihin trikoihin, jotka löydät tällä sivulla. Yleensä trikoot päättyvät jonnekin reiden osaan, polvien yli. Toki, löydät myös täältä mallin, joka päättyy hieman polven alle, mutta useimmissa ovat sitä lyhyemmät lahkojen pituudet

Minkä vuosi ostaisin lyhyitä trikoita?

Sinun pitäisi ostaa trikoita, koska ne ovat ylivoimaisesti mukavimmat treenivaatteeksi – riippumatta mistään eri treenimuodoistasi kuten juoksemisesta tai salitreeneistä. Tälle sivulle olemme keränneet kaikki meidän lyhyet trikoomme. Lyhyt trikoot sopivat erinomaisesti hieman lämpimämpiin lämpötiloihin – esimerkiksi kesäkuukausina, jolloin voi treenailla ulkona jumpparyhmissä tai lämpimässä joogasalissa.

Erilaisia lyhyitä trikoita

Monissa lyhyissä trikoissa on korkea vyötärö. Korkea vyötärö on yleensä hyvin suosittu yksityiskohta, koska se lisää mukavuutta. Korkean vyötärön hyviin puoliin kuuluu myös se, että vyötärökaitale ei kiristy vatsaan, kun esimerkiksi taivut eteenpäin, mikä on ihana helpotus! Näiden trikoiden lisäksi tai monissa tapauksissa yhdessä tämän ominaisuuden kanssa on tarjolla paljon muita lyhyitä trikoita. Esimerkiksi on kuvioituja trikoita niille, jotka haluavat herättää huomiota kuntosalilla. Valikoimassa on mustia trikoita niille, jotka haluavat sopia yhteen värikkäitä toppeja ja urheiluvaatemalleja, joita voit pitää jonain päivänä kaupungissa, mielellään yhdessä makean hupparin kanssa.

Mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä ostaessani trikoita?

Kun ostat lyhyitä trikoita, pitäisi sinun ajatella juuri sellaista materiaalia, joka sopii parhaiten juuri sinun omiin treeneihisi. Kun esimerkiksi treenaat joogaa lyhyissä trikoissasi, haluat niin pehmeät ja joustavat kuin mahdollista. Näin voit olla varma, että ne eivät estä liikkeiden tekemistäsi joogamatolla. Toisaalta kun olet ulkona juoksuradalla ja tsemppailet, maili mailin jälkeen, on tärkeää olla sellainen materiaali, joka pitää lihakset valppaana. Monet juoksijat pitävät lihaksia tukevista trikoista juostessaan, mutta muutkin materiaalit sopivat hyvin, kunhan kudos hengittää hyvin ja pitää kosteuden poissa jopa oikein hikisissä treeneissä. Olipa treenit kuntosalilla tai juoksuradalla pitäisi sinun välttää treeneissäsi yhtä asiaa ja se on puuvillaiset trikoot. Ne keräävät kosteutta, joka tekee kankaan märäksi ja lämpimäksi, minkä voi johtaa reisien väliseen hiertymään.

Miten minun lyhyet trikooni pitäisi istua?

Miten sinun trikoosi pitäisi istua on tietenkin henkilökohtainen kysymys. Jotkut valikoivat trikoot, jotka ovat niin lyhyitä, että ne päättyvät muutamalla senttimetrillä pyllysi alle, kun taas toiset haluavat mallin päättyvän polvien yläpuolelle asti. Monet käyttävät lyhyitä trikoita shortsienkin alla. Tämä on tavallista käyttötapaa urheilijoille esimerkiksi jalkapallossa, salibandyssä tai käsipallossa. Mikä on sinulle sopiva, vain sinä itse voit vastata siihen kysymykseen. Meiltä on mahdollisuus löytää sekä yhden että toisenkin mallisia, lyhyitä trikoita kaikenlaisissa sovellutuksissa. Muuten on tärkeää, että trikoot istuvat hyvin juuri sinun vartaloosi. Naiset, joilla on leveät lonkat valitsevat mieluummin yleensä sellaiset trikoot, joissa on korkea vyötärö ja leveä vyötärökaitale. Tällaisen mallin etuna on se, että trikoot istuvat paremmin lantion yläpuolella ja pysyvät paikallaan treenauksen aikana.

Mihin yksityiskohtiin minun pitäisi kiinnittää huomiota?

Kun ostat lyhyitä trikoita voit kiinnittää huomiota muutamiin yksityiskohtiin. Varsinkin juoksutreeneissä on aina kiitollista, että sinulla on taskulliset, lyhyemmät trikoot esimerkiksi

Takana tai sivulla. Eihän sinulle ole juostessasi useimmiten mukana kuin vain yksi matkapuhelin tai avain, ja et varmaan halua pitää niitä kädessäsi juoksun aikana. Silloin on pieni sisätasku juuri se mitä tarvitset!! Jos aiot käyttää lyhyitä trikoita keväällä, syksyllä tai kesäiltana, on myös hyvä valita lyhyet trikoot heijastimilla. Heijastimet näkyvät usein tyylikkäissä kuvioissa esimerkiksi reisien sivuilla. Tietenkin on helppoa nähdä sinut pimeässäkin juoksulenkillä trikoiden heijastavien yksityiskohtien avulla. Täten sinun ei tarvitse huolehtia vastaan tulevista autoista tai muista ajoneuvoista muun muassa. Jos etsit lyhyitä trikoita kesäkäyttöön, suosittelisimme sellaisia, joihin on lisätty osittain hikoilemista estävää ilmanvaihtokapasiteettiä ns.mesh-paneeleilla.

Miten voin välttää lyhyiden shortsieni kääriytymisen?

Monet ovat varmasti kokeneet yhden tyypillisin ongelman lyhyiden shortsien käytössä, on joskus niiden lahkeiden kääriytyminen. Siis lahkeiden pituus kääriytyy ja kokoontuu paksuksi reunaksi pakaran alle. Tämä on sekä kiusallista että hankalaa. Yksi syy voi olla, että käytät väärää kokoa. Trikoiden tulisi tietysti istua tiukasti kehoosi, mutta sinun pitäisi silti ostaa normaalikokoasi. Jos esimerkiksi pienennät normaalikokoasi voi siitä seurata trikoiden lahkeiden kääriytyminen. Toisena vinkkinä on etsiä malleja, joissa on silikonista tehty nauha lahkeiden sisäpuolella. Tällä tavoin varmistat, että trikoot ovat paikoillaan juostessasi tai treenaustavasta huolimatta.

Miten valitsen oikean koon lyhyille trikoilleni?

Valitse samaa kokoa lyhyille trikoillesi kuin sinulla on tavallisissa trikoissa tai housuissa.

Sitten tietysti koot voivat vaihdella hieman tuotemerkin mukaan. Katso vastaavaa koko-opasta, jonka löydät tuotesivulta. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai keskustelufoorumin neuvoja saadaksesi.

Mitä hoito-ohjeita suositellaan trikoilleni?

Hyvä nyrkkisääntö on, että sinun tulee aina noudattaa vaatteen erityisiä pesuohjeita. Tämä sääntö pätee joko ostat trikoot, t- tai collegepaidat tai muita urheiluasuja. Useimmiten voit kuitenkin luottaa siihen, että urheiluasuja ei pitäisi pestä yli 30. tai 40. asteen pesuohjelmassa. Vältä huuhteluainetta, kun peset joustavaa materiaalia, koska se voi vaikuttaa kankaan elastisuuteen, mutta sillä voi olla myös negatiivinen vaikutus vaatteen kosteuden kulkeutumiseen. Tämän syyn vuoksi on aina parasta kuivata lyhyet trikoot roikkumalla kuivaksi, ilman lämpöä. Toinen neuvo, jonka useimpien ihmisten tulisi aina noudattaa, on lyhyiden trikoiden tuulettaminen treenien jälkeen. Jos ne jätetään kuntolaukkuun, on olemassa vaara, että ne happanevat ja menevät pilalle.