Maksuton toimitus yli 49€ tilauksiin30 päivän avokauppaOsta nyt, maksa lokakuussa

Nyt mennään: -25% lähes kaikesta!

Vaatteet (11925)

Varusteet (4404)

Naisten treenikengät

Täällä olemme keränneet meidän kaikki treenikengät (naisten mallit) tuotemerkeiltä kuten Adidas, Nike ja Reebok. Treeneissä on tärkeää olla oikeat kengät jalassaan. Miksi? No, koska kengissäsi pitää olla oikeat käyttöomaisuudet, joten ne auttavat sinua parantamaan suorituskykyäsi treeneissä, missä tahansa treeneissä. Lisäksi on tärkeää, että oikeantyyppiset kengät vähentävät loukkaantumisen riskejä. Olitpa sitten kuntosalilla, X.fit- treeneissä, sisäpyöräilyssä, crosstreeneissä tai rytmisissä tanssiharjoituksissa niin meiltä löytyy sinulle kengät treeneihin.

Mitkä treenikengät ovat parhaat naisille?

Kaksi tavallisinta kysymyksistä asiakkailtamme on parhaiden treenikenkien löytäminen ja ne kengät, jotka sopisivat parhaiten omiin treeneihin. Mieti ensiksi, millaiseen treeniin tarvitset kenkiä. Sen jälkeen on helpompi opastaa. Tietenkin sinun on löydettävä kengät, jotka sopivat treeniasusteisiisikin.

Naisten treenikenkien erot

Jos harjoittelet toiminnallisia treenimuotoja, jota kutsutaan esimerkiksi X-fit tai crosstreenaukseksi, tiedät varmasti, että sinun treenikengiltäsi vaaditaan aivan muita käyttöominaisuuksia kuin ryhmätreeneihin paikallisessa kuntosalissasi. X-fit-treenikengät vaativat tasaisen pohjan, joka antaa runsaasti maakosketusta, hyvän otteen ja vakaan mutta joustavan päällisen. Siinä tapauksessa naisten valikoimat Reebokin CrossFit Nano-sarjasta tai Niken Metcom-sarjasta sopisivat hyvin. Niille, jotka harrastavat liikuntaa, jossa on paljon hyppyjä, on sopivaa olla sellaiset kengät, joissa on enemmän vaimennusta ja joista saat enemmän energiaa askeleisiisi. Jos kuntoilet kuntosalilla, voit tarvita kengät, joissa on yhdistetty edellä mainitut ominaisuudet. Tärkeintä on tietää, ettei juoksuun tarkoitetut kengät sovellu kuntosalille, koska juoksukengät ei ole tarkoitettu salitreeniin. Jos yrität esimerkiksi nostaa raskaita levytankoja juoksukengillä, koska niissä et saa ollenkaan tarvittavaa tukevaa olotilaa. Silloin voit satuttaa itseäsi, koska kengät saa sinut huojumaan. Sen vuoksi kannattaa ehdottomasti investoida uusien kenkien ostamiseen!
1

Naisten treenikengät

Täällä olemme keränneet meidän kaikki treenikengät (naisten mallit) tuotemerkeiltä kuten Adidas, Nike ja Reebok. Treeneissä on tärkeää olla oikeat kengät jalassaan. Miksi? No, koska kengissäsi pitää olla oikeat käyttöomaisuudet, joten ne auttavat sinua parantamaan suorituskykyäsi treeneissä, missä tahansa treeneissä. Lisäksi on tärkeää, että oikeantyyppiset kengät vähentävät loukkaantumisen riskejä. Olitpa sitten kuntosalilla, X.fit- treeneissä, sisäpyöräilyssä, crosstreeneissä tai rytmisissä tanssiharjoituksissa niin meiltä löytyy sinulle kengät treeneihin.

Mitkä treenikengät ovat parhaat naisille?

Kaksi tavallisinta kysymyksistä asiakkailtamme on parhaiden treenikenkien löytäminen ja ne kengät, jotka sopisivat parhaiten omiin treeneihin. Mieti ensiksi, millaiseen treeniin tarvitset kenkiä. Sen jälkeen on helpompi opastaa. Tietenkin sinun on löydettävä kengät, jotka sopivat treeniasusteisiisikin.

Naisten treenikenkien erot

Jos harjoittelet toiminnallisia treenimuotoja, jota kutsutaan esimerkiksi X-fit tai crosstreenaukseksi, tiedät varmasti, että sinun treenikengiltäsi vaaditaan aivan muita käyttöominaisuuksia kuin ryhmätreeneihin paikallisessa kuntosalissasi. X-fit-treenikengät vaativat tasaisen pohjan, joka antaa runsaasti maakosketusta, hyvän otteen ja vakaan mutta joustavan päällisen. Siinä tapauksessa naisten valikoimat Reebokin CrossFit Nano-sarjasta tai Niken Metcom-sarjasta sopisivat hyvin. Niille, jotka harrastavat liikuntaa, jossa on paljon hyppyjä, on sopivaa olla sellaiset kengät, joissa on enemmän vaimennusta ja joista saat enemmän energiaa askeleisiisi. Jos kuntoilet kuntosalilla, voit tarvita kengät, joissa on yhdistetty edellä mainitut ominaisuudet. Tärkeintä on tietää, ettei juoksuun tarkoitetut kengät sovellu kuntosalille, koska juoksukengät ei ole tarkoitettu salitreeniin. Jos yrität esimerkiksi nostaa raskaita levytankoja juoksukengillä, koska niissä et saa ollenkaan tarvittavaa tukevaa olotilaa. Silloin voit satuttaa itseäsi, koska kengät saa sinut huojumaan. Sen vuoksi kannattaa ehdottomasti investoida uusien kenkien ostamiseen!