Maksuton toimitus yli 49€ tilauksiin30 päivän avokauppaOsta nyt, maksa marraskuussa

Klikkaa tästä ajankohtaisiin tarjouksiin

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

093 158 66 00

Olemme avoinna Maanantai - Perjantai

-6.10. alkaen emme pysty enää vaihtamaan tuotteita tai varaamaan vaihtotuotteita järjestelmäpäivityksestä johtuen. Voit palauttaa tuotteen normaalista ja tehdä uuden tilauksen. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun mikäli sinulla on kysymyksiä tähän liittyen!

-Huomio! Liikkeellä huijaus-tekstiviestejä.
Mikäli saat tekstiviestin jossa sanotaan että paketin painon vuoksi joudut maksamaan lisämaksun, älä avaa viestin linkkiä tai anna maksutietojasi. Kaikki Sportamorelta tilattujen pakettien toimituskulut on maksettu jo tilauksen yhteydessä, emmekä me tai toimittajat lähetä lisämaksupyyntöä tesktiviestitse.

-Postilla on tällä hetkellä ruuhkaa. Mikäli olet tilannut paketin pakettiautomaattiin joka on täynnä, se saatetaan ohjata toiseen noutopaikkaan. Varmistat pakettisi nopean toimituksen tilaamalla sen suoraan noutopaikkaan automaatin sijaan.

  • Puhelin
  • Suljettu toistaiseksi



Tähdellä (*) merkityt kohdat ovat pakollisia

Yleiset kysymykset

 Voiko joululahjat palauttaa tai vaihtaa joulun jälkeen?

Kyllä voi! Olemme pidentäneet avokauppa-aikaa 21.1.2018 asti, jotta voit rauhallisin mielin hankkia joululahjat meiltä. Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet epävarma lahjan sopivuudesta vastaanottajalle, säilytäthän tilauksesi mukana toimitetun palautussetelin, jotta palauttaminen olisi sinulle mahdollisimman helppoa ja vaivatonta joulun jälkeen. Mukavaa joulunodotusta!

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Saat meiltä tiedon kun palautuksesi on saapunut. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, mitätöityy laskusi palautuksen käsittelyn jälkeen. Jos puolestaan palautat osan tilaamistasi tuotteista, päivittyy laskusi Klarnalla kun palautuksesi on käsitelty. Näet päivitetyn laskusi myös kirjautumalla Klarnan palveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, aseta laskusi taukotilaan palautuksen ajaksi. Tämä tapahtuu Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login. Voit myös siirtää eräpäivää eteenpäin, tämä palvelu on maksullinen. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnalle.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€). Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan ennaltamaksetun palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti ja täysin maksutta. Huomioithan että jos tilauksellasi on toimituskuluja, niin näitä ei poisteta palautuksen yhteydessä. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Sportamore vastaa palautuskuluista, mutta tilauksella mahdollisesti olleet toimituskulut pysyvät tilauksellasi. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.