Kesäale - jopa 60% alennus! >>

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Soita asiakaspalveluumme numerossa 093 158 66 00.
Avoinna arkisin klo 10:00 - 13:30 ja 14:30 - 18:00.

Yleiset kysymykset

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, mitätoityy laskusi palautuksen käsittelyn jälkeen. Jos puolestaan palautat osan tilaamistasi tuotteista, saat uuden päivitetyn laskun, kun palautuksesi on käsitelty. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, voit siirtää laskun eräpäivää veloituksetta eteenpäin Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnalle. Mikäli maksat vain pitämäsi tuotteet ennakkoon, avautuu sinulle osamaksutili.

 Miten pikakäsittely toimii?

Valitsemalla Pikakäsittelyn kassalla, tilauksesi priorisoidaan ja lähetetään seuraavassa mahdollisessa postin kuljetuksessa 24 tunnin sisällä. Pikakäsittely maksaa 2,90€. Huomioithan, että Pikakäsittely on vapaavalintainen lisäpalvelu ja palvelumaksua ei palauteta mahdollisessa palautustilanteessa. Toimitusaika on 2-5 työpäivää.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan ennaltamaksetun palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti ja täysin maksutta. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Sportamore vastaa palautuskuluista. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tähdellä (*) merkityt kohdat ovat pakollisia.