Nauti kotiinkuljetuksesta30 päivän avokauppaOsta nyt, maksa elokuussa

Klikkaa tästä ajankohtaisiin tarjouksiin

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

093 158 66 00

Olemme avoinna Maanantai - Perjantai

Covid-19/Coronan vaikutus toimituksiin:
Posti ohjaa paketteja lähimpään vapaaseen noutopaikkaan.

Tämän hetkisestä tilanteesta johtuen kuljetusyrityksillä saattaa olla muutaman päivän viivästyksiä toimituksessa, mutta kaikki tekevät parhaansa että saisit tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Jollet ole saanut tilaustasi 7 arkipäivän kuluessa sen lähetyksestä niin olethan yhteydessä asiakaspalveluun jotta voimme tarkistaa asian. Saat lisätietoja myös kuljetusyritysten omilta sivuilta.


Asiakaspalvelussa olevan ruuhkan vuoksi saatat joutua odottamaan vastausta useamman päivän. Pahoittelemme tilannetta! Katsothan "Yleiset kysymykset" saadaksesi vastauksen tavallisimpiin kysymyksiin: https://www.sportamore.fi/helpdesk/faq/
Mikäli laitat useamman viestin samasta asiasta systeemimme saattaa merkitä viestin jo kertaalleen vastatuksi, joten odotathan vastaustamme.

  • Puhelin
  • klo: 10.30 - 13.00 maanantai- perjantai



Tähdellä (*) merkityt kohdat ovat pakollisia

Yleiset kysymykset

 Voiko joululahjat palauttaa tai vaihtaa joulun jälkeen?

Kyllä voi! Olemme pidentäneet avokauppa-aikaa 21.1.2018 asti, jotta voit rauhallisin mielin hankkia joululahjat meiltä. Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet epävarma lahjan sopivuudesta vastaanottajalle, säilytäthän tilauksesi mukana toimitetun palautussetelin, jotta palauttaminen olisi sinulle mahdollisimman helppoa ja vaivatonta joulun jälkeen. Mukavaa joulunodotusta!

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Saat meiltä tiedon kun palautuksesi on saapunut. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, mitätöityy laskusi palautuksen käsittelyn jälkeen. Jos puolestaan palautat osan tilaamistasi tuotteista, päivittyy laskusi Klarnalla kun palautuksesi on käsitelty. Näet päivitetyn laskusi myös kirjautumalla Klarnan palveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, aseta laskusi taukotilaan palautuksen ajaksi. Tämä tapahtuu Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login. Voit myös siirtää eräpäivää eteenpäin, tämä palvelu on maksullinen. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnalle.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€). Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan ennaltamaksetun palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti ja täysin maksutta. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Sportamore vastaa palautuskuluista. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.