Nauti kotiinkuljetuksesta30 päivän avokauppaOsta nyt, maksa toukokuu kesäkuu

Klikkaa tästä ajankohtaisiin tarjouksiin

Sportamore

 Milloin Sportamoren asiakaspalvelu on auki?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse arkisin klo 10.00-13.00. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen Yhteydenotto -kohdassa, tai lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

 Onko teillä myymälä jossa voin asioida?

Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää.

Haluan tehdä uuden tilauksen

 En saa lähetettyä tilaustani, missä on vika?

Varmista, että olet täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot ja että täytät kaikki valitsemasi maksutavan edellytykset. Huomioithan myös, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

 Miten voin tehdä yritystilauksen?

Jos haluat tehdä yritystilauksen ja saada laskun yrityksen nimellä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua yritystilauksen sekä laskutuksen kanssa.

 Miten teen tilauksen?

Voit tehdä tilauksen suoraan osoitteesta www.sportamore.fi ja mikäli haluat tehdä tilauksen yrityslaskulle, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

 Kuinka saan tietoa Sportamoresta, kampanjatarjouksista ja uutisista?

Paras tapa saada tietoa Sportamoresta tai saada alennuskoodi on "tykätä" ja seurata meitä facebookissa: https://www.facebook.com/sportamore.fi/ tai tilata uutiskirjeemme täältä: https://www.sportamore.fi/newsletter/subscribe . Löydät meidät myös Instagramista nimellä Sportamore: https://www.instagram.com/sportamore/?hl=fi

 Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, josta löydät linkin tilauksesi lähetysseurantaan. Jos olet valinnut toimitustavaksi Budbeen-kotiinkuljetuksen, niin saat heiltä tarkemmat tiedot toimituksesta kun he ovat vastaanottaneet pakettisi.

 Voinko itse täydentää tai muuttaa tilaustani?

Muutosten/täydennysten tekeminen tilauksiin ei valitettavasti onnistu sivujemme kautta. Jos haluat poistaa tilaukseltasi tuotteita, muuttaa kokoa tai perua tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilauksellesi ei voi lisätä tuotteita jälkikäteen.

 Miten "Osta 3, maksa 2" kampanja toimii?

Kolme kahden hinnalla-kampanja toimii niin, että ostaessasi kolme kampanjaan kuuluvaa tuotetta (merkitty 3 for 2) saat edullisimman tuotteen kaupan päälle. Alennus lasketaan kassalla automaattisesti. Koska emme voi merkitä laskulle tuotteen hinnaksi 0€ niin kassalla kampanjan mukainen alennus jaetaan kampanjaan kuuluville tuotteille. Mikäli palautat osan tuotteista niin saamasi alennus pysyy silti voimassa.

 Mistä tiedän että tilaukseni on onnistunut?

Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus toimii kuittina ja on varmistus siitä, että tilauksesi on tullut perille. Tarkistathan että sähköpostiosoitteesi on varmasti kirjoitettu oikein! Jos olet tehnyt tilauksen www.sportamore.fi sivustolta, muttet ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Muut laskutukseen/maksamiseen liittyvät kysymykset

 Mitä tuotteiden hintaan sisältyy?

Hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät alv:n sekä rahtikulut, jos ei toisin mainita. Muita kuluja ovat osamaksun laskutusmaksut (Klarna).

 Mitä maksutapoja Sportamore tarjoaa?

Sportamore käyttää Klarnan Checkout-kassaa, joka tarjoaa käyttöösi seuraavat maksutavat: Klarna-lasku, Klarna-tili, korttimaksu tai verkkopankkimaksu. Lisätietoja Klarna Checkout-kassasta ja eri maksuvaihtoehdoista löydät Yleisistä ehdoista.

 Onko turvallista maksaa kortilla?

Kaikki korttimaksut tapahtuvat maksupalveluitamme hallinnoivan Klarnan kautta. Kaikki tiedonsiirto tapahtuu salatussa muodossa. Korttimaksun kohdalla tulee ilmoittaa kortin numero, kortin voimassaoloaika sekä CVC-koodi. Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure turvastandardin avulla.

 Miten 3D Secure toimii?

Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure -todentamispalvelun avulla (Verfied by Visa ja MasterCard SecureCode). 3D Secure -todentamispalvelun avulla kortinhaltija tunnistetaan verkkomaksamisen yhteydessä luotettavasti joko verkkopankkitunnuksilla, matkapuhelimella tai erillisellä salasanalla.

 Miten alennus- ja tarjouskoodit toimivat?

Syötä saamasi alennus- tai tarjouskoodi tilausvaiheessa ostoskorin Tarjouskoodi -kenttään ja paina ”tarkista”. Saat heti tiedon siitä, onko koodisi voimassa vai ei. Jos lisäät ostoskoriin lisää tuotteita, koodia sovelletaan automaattisesti myös näihin tuotteisiin.

 Voiko Klarna Laskun eräpäivää siirtää eteenpäin?

Voit siirtää laskun eräpäivää veloituksetta eteenpäin kirjautumalla Oma Klarna-palveluun osoitteessa: https://www.klarna.com/fi

 Miten laskulla maksaminen toimii? Milloin saan laskuni?

Klarna Lasku lähetetään sähköpostitse samalla kun tilaus lähetetään varastoltamme. Klarna Lasku tarjoaa 14 vrk maksuajan ja se ei sisällä ylimääräisiä laskutusmaksuja. Löydät avoimet 14 päivän laskusi myös Oma Klarna-palvelusta sähköpostiosoitteellasi: https://www.klarna.com/fi Klarna Tiliä koskeva lasku lähetetään postitse tilauskuukautta seuraavan kuukauden lopussa. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna Tilin tai Klarna Kampanjalaskun, tullaan laskuusi lisäämään laskutusmaksut, jotka valitun maksutavan kohdalla ilmoitetaan. Laskuun liittyvissä kysymyksissä olethan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Saat meiltä tiedon kun palautuksesi on saapunut. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, mitätöityy laskusi palautuksen käsittelyn jälkeen. Jos puolestaan palautat osan tilaamistasi tuotteista, päivittyy laskusi Klarnalla kun palautuksesi on käsitelty. Näet päivitetyn laskusi myös kirjautumalla Klarnan palveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, voit siirtää laskun eräpäivää veloituksetta eteenpäin Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnalle.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€). Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

Toimitus

 Toimitatteko tuotteita Ahvenanmaalle?

Valitettavasti www.sportamore.fi sivustolta ei voi tilata tuotteita Ahvenanmaalle.

 Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Normaali toimitusaika tilauksen lähettämisestä on 2-5 työpäivää. Jos tilaamasi tuote kuuluu tilausvalikoimaan, on toimitusaika 5-10 työpäivää. Toimitusaika ilmoitetaan jokaisen tuotteen kohdalla.

 Miten tiedän milloin tilaukseni on noudettavissa ja mistä voin noutaa sen?

Kun tilauksesi on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon, sekä sähköpostiisi. Kun noudat tilauksesi, otathan mukaan henkilöllisyystodistuksesi sekä tilauksesi saapumisilmoituksen. Saapumisilmoituksessa mainitaan tilauksen noutopaikka ja sen aukioloajat.

 Kuinka kauan minulla on aikaa noutaa tilaukseni?

Sinulla on 7 vuorokautta aikaa noutaa tilauksesi ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et ole noutanut tilaustasi 7 vrk kuluttua, palautetaan noutamaton tilaus lähettäjälle.

 Voinko itse valita mihin toimipaikkaan tilaus tulee?

Kyllä voit. Kassalla voit syöttää haluamasi postinumeron 'Etsi'-kenttään. Näistä noutopisteistä voit valita itsellesi parhaimman vaihtoehdon. Mikäli et valitse erillistä toimipaikkaa, saapuu tilauksesi toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Otathan huomioon, että uudelleenohjaus toimii kassalla syötetyn puhelinnumeron mukaan. Mikäli kyseisellä numerolla on käytössä postin sivujen kautta asetettu pysyvä uudelleenohjauspalvelu, menee paketti sen palvelun mukaiseen toimipaikkaan. Lisäkysymyksissä olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

 Miten Budbeen kotiinkuljetus toimii?

Mikäli pakettisi toimitetaan Budbeen kotiinkuljetuksena niin saat viestin kun Budbee on vastaanottanut pakettisi, mutta paketin toimitusta ei pysty seuraamaan ennen tätä. Myös Budbeen toimitusten yhteydessä saat Postin seurantatunnuksen, mutta tunnus on luotu palautusta varten ja siinä lukee aina "palautettu". Saat Budbeelta tekstiviestinä tarkemmat tiedot toimituksesta kun he ovat vastaanottaneet pakettisi. Budbee kuljettaa paketteja iltaisin klo 17-22 välisenä aikana. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tehdä muutoksia toimitukseen. Budbeen toimitukselle ei pysty valitsemaan tarkkaa kellonaikaa toimitukselle.

 Miten kotiinkuljetus toimii?

Kotiinkuljetus – UPS Jos lähetettävä tuote on liian suuri tai painava, jotta se voitaisiin lähettää noutopisteeseen, tarjotaan näiden tuotteiden osalta kotiinkuljetusta päivisin lähettiyritys UPS:n välityksellä. Jos et ole paikalla kun kuljettaja yrittää toimittaa lähetyksen, saat UPS InfoNoticeSM -ilmoituksen, jossa mainitaan, milloin InfoNotice jätettiin ja oliko kyseessä ensimmäinen, toinen vaiko viimeinen toimitusyritys. Jos UPS ei voi toimittaa lähetystäsi perille kolmesta toimitusyrityksestä huolimatta, säilytetään lähetystä lähimmissä UPS:n toimipisteessä viiden päivän ajan. Tämän jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle. Kotiinkuljetus – Budbee Saat Budbeelta tekstiviestinä tarkemmat tiedot toimituksesta kun he ovat vastaanottaneet pakettisi. Budbee kuljettaa paketteja iltaisin klo 17-22 välisenä aikana. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tehdä muutoksia toimitukseen. Budbeen toimitukselle ei pysty valitsemaan tarkkaa kellonaikaa toimitukselle. Kotiinkuljetus – Posti Posti on sinuun yhteydessä puhelimitse toimitusajankohdan sopimiseksi.

 Mitä eri toimitustapoja on?

Voit kassalla valita mihin toimipaikkaan tilauksesi haluat. Mikäli et valitse erillistä toimipaikkaa, saapuu tilaukset toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Voit valita noudon Postin toimipisteestä, pakettiautomaatista tai postin kotiinkuljetuksen. Mikäli valitset Budbeen kotiinkuljetuksen, toimittaa Budbee paketin sinulle arki-iltana klo 17-22 välisenä aikana. Tilatessasi Sportamore Partners tuotteita saat tarkemmat tiedot toimituksesta kun paketti lähetetään toimittajan varastolta. Huomaathan, että Sportamore.fi- sivustolta voi tilata ainoastaan Suomeen. Tarjoamme kotiinkuljetuksen tuotteille, joita ei voi lähettää tavallisena pakettina. Lue lisää kohdasta Asiakaspalvelu, Yleiset Sopimusehdot - Toimitus Suomeen.

 Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimitamme Suomeen ilman toimituskuluja, jos tilauksesi arvo on yli 49,90€. Mikäli tilauksesi jää alle tämän summan, ovat toimituskulut 4,90€. Toimituskulut peritään myös siinä tapauksessa kun palautat koko tilauksen. Palautus on ennaltamaksettu ja palauttaminen onnistuu helposti tilauksen mukana toimitettavan ennaltamaksetun palautussetelin avulla.

Muut

 Käyttääkö Sportamore evästeitä?

Kyllä, Sportamore käyttää evästeitä (cookies). Evästeitä käytetään, jotta kävijät voisivat käyttää sivujen eri toimintoja. Lisätietoja evästeistä löydät välilehdestä "Cookies".

 Miten turvallisuus toimii sivulla sportamore.fi

Sportamore seuraa niitä turvallisuuden vaatimuksia, jotka koskevat verkkomaksamista ja tietojesi käsittely tapahtuu suojatun verkkoyhteyden kautta SSL (Secure Sockets Layer). Sportamore ei tallenna mitään korttitietoja. Noudatamme henkilötietolakia ja käsittelemme henkilötietojasi yleisissä ehdoissa määritettyjen ehtojen mukaan.

Tuotekysymykset

 Onko teillä koko-oppaita?

Sivustoltamme löytyy koko-opas monille eri tuotemerkeille, muttei valitettavasti aivan kaikille. Mikäli olet epävarma tuotteen koosta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa selvitämme haluamasi mitat parhaamme mukaan. Muistathan, että tarjoamme kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan, joten voit huoletta sovittaa tilaamiasi tuotteita kotona ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä.

Haluan peruuttaa tilaukseni

 Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkistamme missä vaiheessa tilauksen käsittely on ja jos mahdollista, perumme tilauksesi. Jos tilausta ei voi enää perua, voit aina palauttaa tilauksesi täysin maksutta tilauksesi mukana toimitettavan ennaltamaksetun palautussetelin avulla. Sportamore tarjoaa aina kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan.

Palautus

 Voinko palauttaa elektroniikkatuotteen (kellon, sykevyön tjms.)?

Elektroniikkatuotteissa on samat palautusehdot kuin muissa tuotteissa. Tuotteella on 30 päivän vaihto-ja palautusoikeus mikäli se on käyttämätön. Käytettyä tuotetta ei voida ottaa vastaan, vaan se palautetaan takaisin sinulle. Käytöksi lasketaan tuotteen käynnistys. Tuotepakkauksen täytyy olla ehjä, joten avaathan sen varovasti kun sovitat tuotetta. Olethan yhteydessä asikaspalveluun mikäli haluat tehdä reklamaation elektroniikkatuotteesta

 Voiko ALE-tuotteita palauttaa?

Sportamore tarjoaa kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan, jonka puitteissa kaikki käyttämättömät tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa. 30 päivän avokappa koskee myös ALE-tuotteita.

 Mistä tiedän että palautukseni on tullut perille?

Lähetämme aina palautuksen käsittelystä vahvistusviestin sähköpostitse. Palautusvahvistus lähetetään tilauksen tekemisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palautuksilla menee noin 1-2 viikkoa saapua perille.

 Minulta puuttuu palautusseteli, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden palautussetelin. Älä lähetä palautustasi postiennakolla! Palautuslähetyksissä asiakas on vastuussa tuotteista.

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan ennaltamaksetun palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti ja täysin maksutta. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Sportamore vastaa palautuskuluista. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Voiko vaihtotuotteita varata?

Kyllä voi! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse ja varaamme sinulle haluamasi vaihtotuotteen. Kun palautuksesi on käsitelty, lähetämme varatun tuotteen automaattisesti ja saat tästä tiedon sähköpostiisi. Jos toivomasi vaihtotuote on kalliimpi kuin alkuperäisen tilauksen tuote, saat lisäsummasta maksulinkin sähköpostiisi, kun olemme valmiita tekemään vaihdon. Linkin kautta voit valita tuotteelle haluamasi maksutavan ja tämän jälkeen vaihtotilaus etenee varastollemme. Mikäli lisäsummaa ei makseta, vaihto peruuntuu.

Reklamaatio

 Mitä teen jos tilaukseni on vahingoittunut toimituksen yhteydessä?

Sportamore vastaa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai hävinneet toimituksen yhteydessä. Tilauksen vastaanoton yhteydessä on tärkeää tarkistaa, etteivät tuotteet ole vahingoittuneet kuljetuksessa. Ilmoita kuljetuksesta aiheutuneista vaurioista heti tilausta noutaessasi noutopisteeseen tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi jälkikäteen. Ota kuva pakkauksesta ennen sen avaamista.

 Miten teen reklamaation?

Sportamore noudattaa kuluttajansuojalakia ja niitä suosituksia, jotka koskevat reklamaatiota. Ainoastaan alkuperäiset viat kuuluvat reklamaatio-oikeuteen. Reklamaatio-oikeuteen eivät kuulu mm. viat jotka aiheutuvat normaalista kulumisesta. Säilytä tilausvahvistus, sillä se toimii tilauksesi kuittina. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.